Merhaba evolviayı kullandık bizde kabızlık sorununu hep cektik malesef pirinç bazlı olduğu icin kabızlık yapıyor , ek gıdaya gecince mamayı bıraktığımız zaman anladık tüm sorunun mama kaynaklı olduğunu . Yeni kullanmaya basladıysanız mamayı değiştirmenizi öneririm.