Gonuel Selam kızlar benim doğum yapalı 2 ay 3 gün oluyor. Doğumdan beri kanamam devam ediyor. 1-2 gün durup sonra lekelenme tarzında tekrar geliyor. Adet olunca nasıl anlayacağım? (ilk doğumum olduğu için hiç bir fikrim yok) yardımcı olursanız sevinirim.
sademm8 sademm8 rahim kendini anca toparlıyor onu demek istedim şuan lekelenme gibi gelmesi de normal