Ruya_sahin35 Arkadaşlar 10 gündür ishal sürekli arada kusuyor bide doktor dizanteri virüsü dedi aranızda bebeği böyle olan var mı daha ne kadar sürecek acaba kızım gözümün önünde eriyor resmen
Dalpa Ruya_sahin35 benimki çok kötü hastalandı burun akıntısı ateş ishal olmuştu antibiyotik kullanmak zorunda kaldık hem antibiyotik kullandığım için hemde ishal olduğu için probiyotik verdim bir tane hemen düzeldi
Ruya_sahin35 Dalpa evet bende verdim 1 haftadır reflor probiyotik kullanıyoruz canım siz günde kaç bez değiştiriyordunjz