Güzen anneler kızım 3 aylık oldu bugün son birkaç gündür atak haftası yüzünden meme reddi yaşadık emsin diye sırf birkaç kez ayağa kalkarak emzirdim. Şimdi gece haricinde gündüzleri her emdiğimde ayağa kalkmamı istiyor kalkmazsam ağlıyor baya sakinleştirmeye çalışıyorum ayağa kalkmadan sakinleştirmiyor. Başına gelen oldu mu? Nasıl bir yol izlemeliyim