18 ayımıza 10 gün kaldı. Ama sürekli çiş, bok, öğh diyo yaparken bezi de sürekli çıkartmak istiyor havalar soğuk altına kaçırır üşütürüm falan diye bıraktırmak istemiyorum yaza da 2 yaş oluyor o sendromlar içinde bez bıraktırmak daha mı zor olur sizce şans vermeli miyim 😤