fizikcianne Kızlar selam, açılan serum fizyolojik bitmezse ertesi gün de kullanabilir miyiz? Bir de aspiratörün ucunu her seferinde değiştirmek gerekir mi?
kralicee1903 fizikcianne ben bitmese bile kullanıyorum sorun olmuyordu ama daha sonra ecazenede ki serımlardan aldım onu kullanıyorum aspiratör ucunu da yıkayıp kullanıyorum
buseabike fizikcianne ben direk eczaneden izotonik tuzlu serum alıyorum büyüklerden şırıngayla sıkıyorum bebeğimin burnuna hemen açıyor. Aspiratör başlığını da yıkayıp bir hafta kullanıyorum. Yeri geliyor günde 3 kere temizliyoruz çünkü
Yedaarven fizikcianne Aspiratörün ucunu her seferde değiştiriyorum süngeri çok ıslanıyo tekrar kullanılabilir mi bilemedim. Sf de eczaneden serum için kullanılan büyük paketlerden alıyorum bitene kadar onu kullanıyorum.
kubroli Peki her temizlemede mukus çıkıyor mu benim kızımın her çekişte yesil çıkıyor bide bişey sıkmadan çekiyorum