Merhaba arkadaşlar bir bileniniz vardır diye düşünerek sizlerle paylaşmak istedim derdimi. Kızım 5 aylık ve uykusu geldiğinde bunu hareketleriyle oldukça belli eden bir bebek. Aksam uykusu 7 de geliyor mesela ama uyuması 3 4 saat sürüyor aralarda uyuyup uyanıyor tabi. Belki aranızda tecrübeli birileri vardır bu durumu yaşayıp duzeltebilen var mi acaba. Birde 5 aylık olana kadar uykusu geceleri gayet güzeldi bir tek açılınca uyandırdı sabaha karşı 2 kere bu bi klasik zaten ama bu sıra 5 te bi uyanıyor 7.30 da anca uyuyor sürekli ağlıyor ne yapmaliyim