Kızlar çarşamba günü doğum yaptım sezeryan oldu zorlu bir süreçti çocuğumu emzirmeyi cok istiyordum hatta biberon mama falan hiç bi şey almamıştım yanıma da . Malesef ki tutmadı sarılığı artınca mama vermek zorunda kaldık ben ara ara sütümü sağarak veriyorum , tavsiyesi olan var mı hemen vazgeçmek istemiyorum her mama verişimde vicdan azabı çekiyorum