Aysenur123- 31 aylık oğlum yarın kreşe başlıyor fiziksel ve psikolojik olarak hazırlamaya çalıştık herhangi bir sorun da görünmüyor şu an için… İlk defa ayrılacağız ben baktım şimdiye kadar tedirginim.. Sanırım normal bu durum ama paylaşmak istedim…
Oyku_0321 Aysenur123- kızım 4 buçuk yaşında bu sene başladı kreşe ilk gün arkasından ağlamıştım biz de hiç ayrılmadık tek başıma büyüttüm kimim kimsem olmadan sorun şu çok sık hasta oluyorlar şimdi ki aklım olsa direk ana okuluna gönderirdim bide küçük kardeşimiz var 4 aylık abla hasta oldukça ona da geçiyor 🙁
Zeynep_alya24 Aysenur123- ilk bir hafta sıkıntı oluyor ayrılma korkusu oluyor çocuk istemsizce herseye ağlıyor uyumayı sevmeyen kızım uykum var eve gidip uyuyacam diye ağlıyordu 1 hafta da düzeldi çok şükür inşallah sizde çok sıkıntı yaşamazsınız
Zlm Aysenur123- 😊 okula giderken heyecanımızı ve gerginliğiniz ona belli etmeyin gayet normal ve mutluymuş gibi davrandım yani ondan ayrılıyorsunuz diye mutlu değil de normal gibi götürün okuldaki güzel şeylerden bahsedebilirsiniz okuldan çıkınca da nasıl da okulun falan diye hemen üstelemeyin işte sarılın normal anlatmak isterse anlatır dinlersiniz
Aysenur123- 14 aralıkta işe başlayacağım ücretsiz izinlerimi kullandım. İşe başlamadan biraz önce başlatmak istedim alışma süreci sıkıntılı geçerse izin alma gereksinimini duymamak için
Aysenur123- Beslenmesine dikkat ediyoruz genelde çok şükür bağışıklığının kötü olmadığını düşünüyorum 1 ay öncesinden bağışıklık güçlendirici kullanmaya başladım ama hastalık kaçınılmaz oluyor sanırım bulaşma kaynaklı
Aysenur123- Zeynep_alya24 İnşallah.. Çok teşekkür ederim anlaşılmak ve aynı duyguları paylaşmak biraz daha iyi hissettiriyor
Zeynep_alya24 Aysenur123- ricaederim 🙂 eveeet bende hep acaba alışırmi diye düşünüp duruyordum altına kacirmalarda oldu siz sadece sakin ve sabırlı olun