Cly01 yaa o degilde ben izliyorum icerigi cok guzel 😀 buyuk kizmin zamaninda da pepe de vardi onunda icerigi guzel. 17 aylik olacak bebegim dogdugundan beri tv aciktir evde ses olsun diye ama normal haber kanali tv karsisinda oturmayi pek sevmez cizgi film filanda ilgisini cekmiyor izlemiyor. Ama Bazen yemek yedirirken zorlandigm anda youtube dan anne bune diye egitici bisey var seviyor onu aciyorum yedigi anda kapatiyorum hic oyle bagimli filanda olmadi yemekden sonra oyuna devam ediyor.