Umaysukusunannesi Ve tadı güzelmi ? Birde makarna verirken kendi yedikledinzidenmi yoksa organik makarnamı alıyosunuz
Burcu60 Umaysukusunannesi keçiboynuzu veriyorum şimdilik kendimize yaptigimizdan ama tanıdığımızdan ıspanaklı havuçlu makarna aldım gelecek ins yolda
duyguluanne Umaysukusunannesi koska veriyorum yüksek ısıda kaynatılmamış pekmez öneriyorlar daha küçükken sebzeli makarna veriyordum şimdi normal makarna yediyorum 29 aylık
Pskebru Umaysukusunannesi organik gurmemden alıyorum çoğu şeyi. Pekmez değil de bir çok farklı öz kullanıyorum şimdilik. Soğuk sıkım daha sağlıklı, vitaminli olduğu için
Fatmannny Umaysukusunannesi keçiboynuzu Özü veriyorum tahinle karıştırıp kendi yediğimiz makarna dan veriyorum filiz kullanıyoruz daha önce organik sebzeli makarnalar aldım yemedi biz ne yiyorsak o tatlı geliyor 😅
Deletedmom_110 Umaysukusunannesi 10 ay 15 günlük üzüm pekmezi soğuk sıkım arifoglu marka kullanıyorum:
Usnac1995 Umaysukusunannesi babannesi köyde yapıyor, onu veriyorum. Makarna olarak e bebekten almıştım 3 paket. Bayadır onları yiyor az az pişiriyorum zaten. Kendi kendine yemesi de kolay oluyor küçük olduklarj için.
Emily37 Umaysukusunannesi pekmezi eşimin memleketinden getirtiyoruz onu veriyorum.ben organik gurmemden aldım çoğu şeyini.makarnayı kayınvalidem yapmıştı ondan veriyorum yada organik gurmemden alıyorum onları yiyiyor.kızım 1 yaşında buarada
nazlimom_ Umaysukusunannesi keçiboynuzu özü içiyor sulandırıp veriyorum küçükken organik makarnalardan almıştım ama tadı yok hiç sevmedi şimdi 1,5 yaşında zaten biz ne yiyosak onu yiyor
Deletedmom_98 Umaysukusunannesi Keçiboynuzu ve üzüm pekmezi veriyorum Kayınvalidemler yapıyor oğlum da seviyor Makarnayı sebzeli erişte olarak da alıyorum Babaannesi de erişte kesiyor onu ilikli et suyuyla pişiriyorum
Umaysukusunannesi Deletedmom_98 üzüm pekmezi nasıl tatlandırıyormu kararsızım alıp almamakta bizimki pütürsüz şeyleri artık yemiyor yanş yoğurda meyce karıştırınca yemiyor artık
Noname21 Umaysukusunannesi karadut pekmezi ya da özü veriyorum ben özellikle diş kaşıntılarına birebir damaklarına sürerdim küçükken
hayalperest2310 Umaysukusunannesi ben suyuna karıştırıp sabah kahvaltıda veriyorum onun haricinde karışım yapmıyorum sevmiyor