Naznaz00 benimki de 6,5 aylık. 5,5ta başladık. Başlarda sürekli öğürüyordu, püskürtüyordu, ağlıyordu. Eline verince zaten direk atıyor. 1 ayın sonunda ağlamadan üç beş kaşık yemeye başladı. Sadece tadına bakmış gibi oluyor aslında. Yoğurdu yiyor bir tek düzgünce. Ağladığı istemediği an kaldırıyorum zaten asla zorlamıyorum. Gittikçe biraz daha ağlamadan durmaya başladı. Başta neden böyle diye üzülüyordum. Ama 9. Aya kadar zaten sadece tadım amaçlı yiyor. Yese de olur reddetse de. O yüzden siz de üzülmeyin. Sadece yeni yeni şeyler denemeye devam edin ve yesin diye mama gibi yapmaya çalışmayın. Pütürlü pütürlü alışsın. Acelesi yok