Herkese selam kızlar.
Doğumdan sonra sapasağlam dişim çatır çutur kırıldı. Sonra üstü diş etiyle kapanmış. Meğerse içinde kökü kalmış. İki gün önce dişçiye gittim hemen yanındaki dişte rahatsızlık hissettiğim için. Cerrahiye randevu almam gerektiğini orada küçük bir kesi atarak kökü çıkaracaklarını söyledi. Randevumu aldım ancak korkuyorum.
ÜSTÜ DİŞ ETİYLE KAPANMIŞ DİŞ KÖKÜ ÇEKTİREN VAR KI? BANA MORAL VERİN