Merhabalar bebeğim doğduğumdan beri haraketli ve sabırla sakinleşir diye bekledim. 2. Çocuk hayalim vardı o kadar haraketli ki ve etrafa ve kendine zarar veriyor ki hem zamanım yok hemde sabrım. Bir misafirlikte 1 sn durmam herşeyi indirir artık söylediklerimi anlıyor inadına yapıyor. Evde Tv kırdı cam şeyleri kırdı vs. Etrafındakiler bağır veya vur derlerdi kınardım. Kınadığım anneye dönüştüm vurdum eline gene anlamıyor ne çözüm önerirsiniz? Çevremde çocuğuna hiç ilgi vs vermeyen annelerin bebekleri uslu uslu ben özverili gelişi için herşeyi yapan anneyim ama galiba yapı mı ?