Deeenizzz 7.5 aylık bebeğim var dünden beri hapşırıyor, burnu akıyor aynı zamanlarda tıkanıklık var. Önerdiğiniz nebülizatör var mı?
Miniktirtillarim Deeenizzz nexus aldim memnunum. 2 kizim var ikisinede kullaniyorum. Omron vardi ama asiri sesli ve buyuk korkuyo ikiside kablosuda kisa tasiyamiyosun oradan oraya. Bu cok rahat oldu buyuk kizim kendisi bile tutup yapiyor.
Deeenizzz Mervecnr Miniktirtillarim bende nexus düşünüyorum aslında, içine ilaç ne koyuluyor kendimiz mi alıyoruz
Miniktirtillarim Deeenizzz bizim bronsit, astim vs gibi hastalığımız olmadığı icin sadece serum fizyolojik koyuyorum icine.