lamiakus şimdi size şöyle anlatim bazı dönemler belli şeyler birçok çocukta görülür onun üstüne bu tarz vitaminler sağlık bakanlığı tarafından kullandırılır. Şöyleki benim erkek kardeşim 2000 doğumlu ve o zamanda D vitamini yok yani bu zamandani gibi değil. Kardeşim 6-7-8 bu aylarda büyüdükçe kilo alıyor ama kemikleri gelişmiyor yani bildiğiniz yumuşacık böyle kaldırıyorsun ya slime varya onun gibi yumuşacık. Annemler fsrkediyor ve doktora gidiyorlar doktor D vitamini eksikliğinden diyor hemen D vitamini kullandırıyor. Ve bir kaç yıl sonra D vitaminini rutin kullandırıyorlar sağlık ocakları teşvik ediyor. Büyük ihtimalle sadece benim kardeşim değil çoğu çocuk böyle şeyler yaşadığı için rutin kullandırmaya başlıyorlar. Yani anlayacağınız herşey bebeklerimiz için. Bu kadar şüpheci olmayalım herşeye