Zynpdlcftc merhaba canjm :) suan 6 ay 21 ggunluguz 3. Aydan beri benim oglumunda yuzunde vardi cok sey denedim alerjisi de yok. Ben anladjm ki oglum temas ettikçe yuzu kizariyor yanu nr kadar cok kaşırsa, eli yuzune giderse cok kotu oluyordu . Cogu gece kasiyarak kanattigini fena bir hal aldigini biliyorim. Oncelikle doktorumuz ilerde alerjiye sebep olmamasi icin bize bi damla verdi zaditen diye her aksam onu veriyorum kasintisini da aliyo. Sonra buyuk beden ve terletmeyecek ( egzama teri hic sevmiyor) bir kiyafet giydirip el kismini dikiyorim yani eldivrn gbi yapıyorum . Uzuluyorum uyurken elleri oyle kapali olunca ama yapacagim bisey yok gece takip edemiyorum kasidigini cizdigini. Bir de bepantolun sensiderm diye bir kremini kullandim cok cok iyi gelsi suan yok denecek kadar az. Insallah sizinki de geçer