hunggr Kızlar evim 23 derece oluyor elimde 2.5 tog var altına kısa kol zıbınla yatırdım. Sizce daha düşük tog alayım mı. İlkkez kullandım karar veremedim.
Atlassss hunggr bence bu tog için genel bir yargı yok bebege göre değişir benimde evim 23 içerisine zibinla 2.5 tog giydiriyorum hiç terleme olmuyor