Eailesi4 AdaMerveMrv ilk 8 ve 8.5 aylıkken çıkardılar ama huzursuzluğu 2 ay falan sürmüştü salya uyumak istememek ağlama gibi şeyler oldu ama en çok biz azılarda zorlandk
endoplazmikretikulumiste AdaMerveMrv sıcak yerlerini soğut soğuk yerlerininısıt birde bu çıktı şu an çok var bizdedir oldu enfeksıyon yok bişey yok sebepsiz ateş çıkıyor
AdaMerveMrv endoplazmikretikulumiste korkutucu degil mi ya bir de ates cok oynuyodu bir dakikasi bir dakikasini tutmuyor
endoplazmikretikulumiste AdaMerveMrv bir bakıyorum ateş düşmüş bir bakıyorum yükselmiş takibide zor bu yeni çıktı
gergo AdaMerveMrv dün gece bizde yaşadık 39 dereceydi evden çıkarken. Bogazları iltihaplanmş.ilaçlarla düştü ateşi şükür