Bazı bebeklerin konuşması 2 yaşından sonra açılıyor, eğer ekran izlediyse parka çok gidip sosyalleşmediyse dil konusunda normal olan şeyler. Göz teması kuruyor mu peki? Oyuncaklarıyla oynarken nasıl oynuyor onları sıraya diziyor mu? Bana normal geldi çünkü ekran izleyen çocukların %90 ı anlattığınız gibi, hepsi de otizm olacak değil