Bebeğim 37.haftada doğdu. 2150 gram olarak doğdu. 130 gram verdi. Sarılık durumu sınırdaymış. kızlar göğüs uclarım çok büyük. Bebeğim minicik ağzına sığmıyor. Silikon göğüs ucu aldım ama zaten sütüm az çoğu silikonda kalıyor. Birde bu silikonlar standart bedenmiş benimki kadar büyük uçları ne anladım yani. Emzirirkende bebeği güzel tutmayı beceremiyorum. Akıl verin ya napıcam