Asel06_ merhaba bende muştayım benim eski acil yolundaki sağlık ocağında kaydım zekiye başere gidiyorum çok memnun sayılmam ondan ama ebesi çok iyi biri doktorumuzdan daha bilgili diyebilirm orda bi doktor var adını hatırlamıyorum erkek bi doktor o çok iyiymiş