İyi geceler kızlar. Bebeğim 2 aylık. Gündüz saat 4den beri ne gözünü kırpıyor ne uyuyor ne ağlıyor ne de başka birşey. Saatlerdir uyumadı. Gözlerinin altı şişti artık uykusuzluktan ama uyumuyor. Ne yapacağımı şaşırdım altı temiz karnı tok uyumaması için hiç bir sebep yok. Sallamaktan ne kolum kaldı ne ayağım. Sallamayım uyumasın zorla uyutmayım diyorum bu seferde ben uyuyucam az kaldı. İşten geldim 12de dükkanda da bununla ilgilendim zaten dışarıda çıktı ama yok arkadaş uyumuyor…..