Selam annelerim 2 aylık bebişim var akşam saatlerinde ağlama krizleri oluyo altı temiz karnı tok gazınıda alıyorum ilgileniyorum vs vs ama her gün akşam saatlerinde huysuzlanıyor sizde de bu durum yaşanıyor mu doktoruna da danışıcsm pazartesi günü normal diyecek kesin detaylı bilgi vermiyorlar çünkü sizede sormak istedim