Laden bebek kedolar tüy dökmez, 4. Veya 5. Ayında artık bebeklik tüylerini döküp daha yumuşak daha pamuk gibi yetişkin tüyleri alır yerini. Daha yavru olduğu için onu ürkütmemeniz lazım yani kucağınıza almamanız, yüzünü mıncırmamanız lazım. Şuan yapacağınız her yanlış davranış ileride size tırmalama, ısırma olarak geri dönebilir. Isırmaya çalıştığı zaman işaret parmağınızla ağzını çok hafif vurarak sesli bir şekilde hayır komutunu öğretmeniz lazım. Uyarmama gerek var mı bilmiyorum ama aşılarını yaptırmanız önemle rica olunur özellikle bebekli bir ev olduğu için şart yani. Yoksa kılları bebeğinize zarar verebilir. İç parazit için ağızdan verdikleri bi şurup, dış parazit için de spreylerini halletmeniz gerekiyor. Mutfağa ve yattığınız odaya alıştırmanızı tavsiye etmem. Eğer aşıları yoksa bebeğinizin yanında yatırmanızı hele hiiiç tavsiye etmem. Evet bebek gelişimi için hayvanlar mükemmel arkadaşlar ama onlarında bebekler gibi aşıları tam olduğu sürece 😍Tırmalama tahtası, kedi nanesi vitaminleri ve özellliiikle malt vermeyi unutmayın 💜 kediler kendilerini yalayarak temizlediği için çok fazla tüy yutarlar malt macun bu tüyleri dışkısından top şeklinde çıkarmasına yardımcı olur ve çok severler 💜 ayy çok yazdım sanırım 😂 daha yazacak çok şey var da uzun oldu😂 unutmadan nolur kedinizi banyo yaptırmayın zaten dünyada ki en temiz hayvanlar 💜