sedayt ben 4 ayından berı verıyorum hiç emziremedim ve formul mama reddide yasıyordum sutlu pirinçliden sulu bir kıvamda yaparak biberonla vermeye basladım ayı ılerledıkce muhallebi kıvamında yapmayabasşadım ve 6 cı ayımdan sonra her cesidini yedik doktorumuz karsı cıkmıştı kabız yapar vitamin alamaz diye ve dogdu dogalı kabızlık sorunumuz vardı onada iyi geldi kaksırunumuz kalmadı herseyıde cok iyiydi kılosuda toparladı ben cok memnunum