Sare-10 3 buçuk aylık bebeğim gıdıları katmanlı olduğu ne kadar yıkasam da silsem de kızarıklığı yok olmuyor bu durumda siz napıyorsunuz?
Duygarn Sare-10 kuru tutmaya çalışıyorum ve pişik önleyici krem sürüyorum sürekli. Boynu katmanlı değil bebeğimin ama çok kustuğu için sürekli ıslanıyor o bölge maalesef
Ahhannelik Sare-10 benim kızımda öyleydi baby me pişik önleyici yada Bepanthol baby sürüyordum kızarınca hemen geçiriyordu ama mümkün olduğunca tahriş olmayacak şekilde gün içinde yumuşak bir bezle silin ben silip sonra krem sürüyordum