mr-ege böyle bir emzik olduğunu zannetmiyorum. Vaadi varsa da inanmamak gerektiğini düşünüyorum. Ağzın içinde normalde olmaması gereken bir nesne var çünkü. Bebek duruyorsa Çok sık vermemekle birlikte, sürekli isteyen bebek de olsa 2 yaşında bıraktırırsınız bir sorun da yaşamazsınız böylece