Merhaba 3 aylık bebğim hırıltı vardı geniz akıntısı midesini bulandırıyor öğürüyordu burun temizliği yaptık ama yeterli olmadı birde ara ara öksürüyor doktora gittik bir sorun çıkmadı tahlilde ve akciğer filminde eve geldik 1 saattir ateşi yükselmeye başladı ne yapmalıyım tekrar doktor gideyim mi