direnim_ tadım yaparak giderseniz alerji olayını kontrol altına alırsınız. 3 gün kuralıyla gidebilirsiniz. Doktor ilk gün 1 mama kaşığı, 2. gün 2-3 kaşık, 3. gün yiyebildiği kadar verebilirsin demişti. Bu şekilde yiyecekleri tek tek tanıştırıp sorun olmayan yiyeceklere ek diğer şeyleri ilave edebilirsiniz. Yemeyi bilmediği için zaten dilinin ucuyla tadına bakıyor önce. Boğulma vs olmaz. Tabi oturur pozisyonda olması gerek mama sandalyesinde. Ek gıda verdiğiniz zaman suyunu da verin. Mamayı zamanla azaltıp azaltmayacağınızı anlarsınız. Ama ilk zamanlar o 1-2 kaşık onu zaten doyurmaz. 19 aylık şu an oğlum, hala gündüz emer ama yemeğini de yer. Doyduğu zaman zaten istemiyor, bazen de tadını beğenmiyor. Ara verip birkaç gün sonra aynı yiyeceği tekrar sunun. Yiyecekleri bulamaç yapmayın. Her birini ayrı ayrı verin önce ki tadını alabilsin. Yumuşatmak için sebzeleri haşlayıp ezince içine zeytinyağı ekleyin. Şimdilik aklıma gelen bunlar. Başka sorunuz olursa cevaplayabilirim.