Son 2 gündür kızımda büyük oranda iştahsızlık var normalde çok iştahlı Bi bebek gece iki saatte bir 60 ml mama içerdi ama şimdi ben kaldırınca yiyo bazen onu bile diliyle itiyor anne sütü ile beslenmiyor sadece mama kullanıyoruz bebelac gold bu sabahta aşırı derecede istifra etti sebebi ne olabilir?