sedaka ilk bebeğimde söylediğiniz her şeyi yaşadım meme ucum yok diye silikonla emzirdim sütüm az diye mama verdim ( süt yeterli gelmiyorsa elbette verilecek bu arada) ama sonuç 4.ayda meme reddiyle tamamen bıraktı. Çok strese girdim her şeyi denedim olmadı, ikinci kızımda çok sakindim sütümün yeteceğine de çok inandım. Hiç stres olmayın lütfen annenin stresini gerçekten hissedip daha da huzursuzlanıyorlar. Loş ve sessiz bir ortam tercih edin, uzanarak emzirmeyi deneyin (kızım memeyi sevmesine rağmen oturduğumda memeyi kabul etmiyor) tüm pozisyonları deneyin asla zorlamadan. Kabul etmeyip ağlıyorsa önce sakinleştirin kendiniz de huzurlu olun başka bir pozisyonda bir daha deneyin. Uyku halinde emzirmeye alıştırmak da daha kolay oluyor. Silikondan sonra normal meme ucuna alışması da zaman alır. Duşta emzirmeyi deneyin ten tene temas yaparak, zamanla oturacaktır düzeniniz korkmayın lütfen🥲🫠