Kaşlarım ince, çok boşluk var ve şekil almıyor hiç sevmiyordum. Uzun zamandır da aldırmıyordum birşeye benzemiyor diye anlık bir kararla çok fazla araştırmadan güvendiğim biryere bu gün öğlen Mikroblading yaptırdım. Eve geldim ve kaşlarım bana çok kalın ve siyah geldi. İnternette baktım 3 gün sonra rengi açılacak falan yazıyor ama yaptıranlar pişman olmuş 1 yıl sonra falan rengi kırmızı oluyormuş ve lazerle sildirmek gerekiyormuş gibi birşeyler okudum. Aranızda yaptıran varmı? gerçekten kızarma oluyor mu? sokakta kaşları kızarmış kadınlar görüp napmışlar ki kaşlarına bunlar diyordum. onlarda mı bu işlemi yaptırmış acaba. Yada yaptırıpda memnun kalan varmı. Daha ilk gün su değdirme dediler şimdiden iyice yıkasam etkisi azalırmı offff oturdum ağlıyorum. Memleketteyim eşim daha görmedi recep ivedik gibiyim resmen işallah 3 gün sonra biraz düzelirde öyle görür.