Kızım ayın 21inde 1 yasina girecek. Öksürüyor baya bogazida ağrıyor belli bişey yutarken zorlanıyor. Sütünün içine bırazck bal koysam bişey olur mu ki. 1 yaşından sonra veriliyo ama hemen 1 yaş deyince verilse zararı olurmu çok merak ettim bilgili arkadaşlar vardr illa.