Cihan-mom ONCEAİR ve SERETIDE DİSKUS ilaçlarını emzirirken kullandınız mı arkadaşlar? Ben 2 yıldır ilacı kesmiştim ama doktor tekrardan başlaman lazım dedi ve emziren anne olduğumu dedim birşey olmaz dedi ama ilaç konusunda biraz tikliyim napacagim 😔
2prensessannesi4193 Cihan-mom hamileyken seretide kullanmama izin verilmişti once air ne hamilelikte ne emzirmede izin yoktu.
miraytan Kullanmadım ama öksürük ve nefes darlığı çekiyorum daha önce astımım vardı çarşamba günü doktora gidicem muhtemelen bunlardan verebilir sizin için bi sorayım
2prensessannesi4193 cupacakes bana yasaklanmıştı içeriğindr de öyle yazıyor çok dayanamazsan ara sıra bi tane al dedi doktor
Cihan-mom 2prensessannesi4193 Bana da eczacı zespira vermiş içince kalbim sıkıştı sol serçe parmağımdan uyusmaya başladım bıraktım icmeyi