Bebeğim de ateş hırıldı iştah kaybı ve öksürük var acile götürdük doktor calpol ve dolven yazmış aynı anda ikisini bir arada nasıl kullanacağımı söylemedi bileniniz var mı ikisini bir mi kullanacağım? Yoksa birini kullanmam yeterli olur mu? Bu arada 16 aylık bebeğim