Ps06 BaharNarin geçti canım o aşı bizde geçirdik çocuk 6 haftadan sonra olmaz o aşı ve rota virüsü geçirdiyse hele gine olmaz aşı siz gine iyi biz 15 gün öyle yatık 4 gün de ayrı bi yattık ilet bi Hastalık