Anneler merhaba, özellikle doğumdan sonra (spinal sezeryan) bel ve sırt agrilarim oldukça arttı neredeyse 3 yıl olacak onunla alakalı mı bilmiyorum ama kambur duruyorum ve dik durunca sanki belime ve sırtıma bıçaklar saplanıyor gibi agri oluyor. Uzun zaman masa başı çalıştım onunda etkisi var hep rahatsızdım duruş bozukluğundan ama bu ara daha da kambur duruyorum sanki korse kullanan yada bunu aşan var mı aranızda rica etsem deneyimlerinizi paylaşır mısınız 🌸