Sinemeyra eğer alerjisi yoksa 6 aylıkken başlanabiliyor diye biliyorum. Meyveli kefir asla almayın. Bir sürü katkı maddesi var. Sade olanı tercih etmelisiniz. Altınkılıç, sütaş vs güzel. Eğer yapabilirseniz evde kendiniz de mayalayabilirsiniz. Migros’ta çoğalan maya var, çok güzel tutuyor. Ben epeydir kefiri kendim yapıyorum. Tadı hazır olanlara göre daha yumuşak ve ayrana benziyor, ekşi olmuyor.