Sehertpkts biz kullanıyoruz 8 aylığız şuan 3. Ayda takmaya başladık. 3 haftadır takmıyorum çünkü bir işe yaramıyor diş için ağrı kesmedi salya için keza öyle önlük değişmekten bıktım felaket bir salyası var bebişimin. Taktığım ve çıkardığım dönemlerde bir fark yok.İşe yaradı diyen çok kişi var bize etki etmedi