Ceylanbebek27 Kilo verdirme vaadiyle satılan hiçbir ürün fayda etmez, aksine sağlığınıza zarar verir. Eğer emziriyorsanız zaten uzak durmalısınız. Bu tür ürünler sizi susatıp fazla su içirir, iştahınızı baskılatır belki ilk zamanlar birkaç kilo ödem verirsiniz ama uzun vadede hangi organınıza ne zarar verdiğini bilemezsiniz. Doğum kilosu ben de istediğim kadar veremedim, 19 aylık oldu oğlum. Ama bebek 6 aydan büyükse aralıklı oruç deneyebilirsiniz. Ya da porsiyon küçültüp, şekeri/karbonhidratı azaltabilirsiniz. Hareket etmelisiniz ayrıca. Maalesef bunlar olmadan olmuyor. O kiloları bir günde almadık, haliyle kısa sürede de veremeyiz. O ürünleri almadan hem kendinizi, hem cebinizi düşünün. Sağlığınıza ve paranıza yazık.