gulgul44 Masada sizinle birlikte bir şeyler yemesine izin verin bence. Biz genelde yemekleri beraber yeriz, ek gıda döneminde yemeklere alışması için hep birlikte sofraya oturduk. Tek başına pek yedirmedim. Sizi takip edip hareketlerinizi taklit etmeye çalışıyor. Eğer siz yediriyorsanız biraz da kaşığı kendisine verebilirsiniz. Nasıl mutlu oluyorlar 😊