Esmerelda_1 benim ikiz bebeklerimde aynı öksürükle hastalıkları başlamıştı doktora gitmemize rağmen düzelmedi daha minicik ve prematüre doğmuşlardı.
Kendi doktorumuzun ilk müsaitliğinde hemen gittik ve iki bebeğimde akciğer enfeksiyonu geçiyormuş. Doktorumuz akciğerlerine dışardan bile baktıldıgında batmalar oldugunu gösterdi şok oldum ve 17 gün yoğun bakımda yattı.
Amaaannnn deriimm en ufak bi öksürmede bile lütfen ihmal etmeyin ben ağlaya ağlaya 17 gün geçirdim harap oldum rabbim hiçbir anneye yaşatmasın götürün.
Bebeğinizin göğsünü dinleyin emme şekline bakın iştah durumuna bakın en bast, maalesef akciğer sıkıntısının ilk belirtisi öksürükmüş ve sonrası vahim.
Rabbim şifa versin bebeğinize