pasaklisinkukuli Kızlar benim son zamanlarda adetlerim de kan bazen sıvı değil de parca şeklinde geliyor pet çekmiyor üstünde parca kalıyor bu nor al bir durum mu (ayrıntılı yazdığım için özür dilerim)
Bubenimoykum pasaklisinkukuli bunun geçen aydan içimizde kalıp pıhtılaşmış kanlar olduğunu okumuştum benimde öyle olurdu çünkü ciğer gibi dökülürdû
Ayfa1608 pasaklisinkukuli küçüklerden bişey olmaz bizde de oluyor ama hepse büyükse muayene olun ne olur ne olmaz
Ayaz13 pasaklisinkukuli doğumdan sonra aynısı başıma geldi ama baya baya pıhtı şeklinde değilde et parçası gibi ve çok geliyordu.Kadın doğuma gittim önce alttan muayene etti rahimde polip olduğunu söyledi ama çok küçükler daha fazla gelmeye başlarsa adet kanaman 7 günden uzun sürerse tekrar gel dedi alıyorlarmış ozaman operasyonla sizde bir muayene olun aklınızda kalmasın . Sonra belime hacamat yaptırdım ve o aydan sonra öyle kanamam gelmedi.