Kızlar kızım 1,5 yaşında idrar kültüründe üreme olduğu yazıyordu sonra doktor tekrarını istedi. Tekrar yaptırdık 3 gün sonra sonuç çıkacak doktor eğer üreme yazıyorsa çocuğuda al gel dedi. Sonuç normal çıkıyorsa gelmenize gerek yok dedi. Nedir bu üreme intertre enfeksiyon tarzında seyler yazıyor ama, çözemedim. Varsada ne yapılıyor, antibiyotik tedavisi falan mı?