linazozan Bebeğim bir haftalık doğduğundan beri gaz sancısı çekiyor. Gazını çıkarıyor ama bitmek bilmiyor bu gaz özellikle geceleri 3-4 saat uyanığınız kollik mi acaba önerisi tavsiyesi olam var mı?
Gizzzzz-giz linazozan her gün aynı saatte mi başlıyor mesela benim kızım saat 6 da başlardı ben her gün saate bakmadan 6 olduğunu anlardım kolik aynı saatte başlar 3 saatten uzun sürer ve en az haftada 3 gün bu şekil olur benimki hergün dü