Csknaz geçmiş olsun, benimde aynı durum topuk kısmımda oldu karıncalanma ve uyuşukluk hissi kadın doğum doktorumun demesine göre belinde fıtık oluşmuş olabilir dedi saçma geldi söylediği ama hala da çözemedim bir de fizik tedavi ile görüşmelisin bu durumu diye ekledi gerçi benim belimde problem vardı ama bu arada sağlıkla büyütün evladınızı 🤲🏻