Tugceeeee12345 bizim 3 hafta kadar sürmüştü. Ancak bu bebekten bebeğe değişebilir. O haftalarda bir de gaz sorunu vardı. Tavsiyem bol bol emzirin. Sizi güvenli limanı olarak görüyor. Emerken sakinleşiyor. Emzik de verebilirsiniz. Stresle baş etme yöntemleri emmek çünkü. Kucağınıza alın her istediğinde. Ona yalnız olmadığını hissettirin, onu anladığınızı belli edin. Sevdiği bir ninni varsa onu söyleyin, çok faydasını gördüm ninninin. Gazı varsa ilaç verin. Bu konuda kendime hala kızgınım. Uzun bir süre direnmiştim gaz damlası vermemek için. İşkence çekti oğlum adeta benim bu inadım yüzünden. 2 hafta dayanabildik, sonra nurse harveys denedim, işe yaramadı. Zinco verdim gazdan yana rahatladık. Yani ataklar böyle geçiyor. Bolca kucak, sıcaklık, sevgi, ilgi, emzirme 🌸