rukiss Bebeğim ilk doğduğu günden sonra 3 gün kakasını yaptı sonra yapmadi. 10 gün olacak nerdeyse normal mi. Ne yapmayalim
eylul62 rukiss merhaba benimde kizim öyleydi 10 gün yapmadi 11 gün Dr ile görüştüm fitil önerdi bi ksc defa kullandık çok şükür geçti..