Mssm pcos vae benim üç senedir ikinci bebeğim olmuyor tedavi için gittim
Hiç biri pozitif olmasi doktor
Gebe kalman çok zor görünüyor dedi
İlk oğlum evliliğim 7 ayında hamile kaldığımi öğrendim
Hemde şok oldum çünkü zor demişlerdi Bekarken
Kilom çok yoktu 64 hiç geçmedim ama yazın tedaviye başladık çocuk için ilaçlar 69 kilo yaptı ne yaptimsada veremiyorum çok zor adetim soğan kürü yapmasam olmuyor şimdi 10 gün gecikti hep gecikmeli soğan kürü 15 gün yaptım mi düzenli oluyor yoksa yok
Hem çocuğum olmaması
Hem kilom
Killanma da var
Olamadığım adetin stresi nefret ediyorum artık Aralık gibi diyetisyen gitcem umarım verim